Bekijk profielpagina

De toekomst van de media? Wereldmerken en niches

Vorige week interviewde ik voor Een Podcast over Media ondernemer Derk Sauer. Hij sprak de verwachtin
De Medianieuwsbrief
De toekomst van de media? Wereldmerken en niches
Vorige week interviewde ik voor Een Podcast over Media ondernemer Derk Sauer. Hij sprak de verwachting uit dat de media over een paar jaar alleen nog uit nichepublicaties - zoals een yogasite - en wereldmerken - zoals The New York Times - bestaan. 
Alles wat daartussen zit verdwijnt. Want aan advertenties valt niet genoeg meer te verdienen en het publiek is steeds minder bereid te betalen voor algemene media. 
In De Medianieuwsbrief van deze week wil ik daar wat dieper op ingaan.

Dat was ’m voor deze week. Dank aan Maurits Martijn voor de artikeltips.
Dank aan jou voor het meelezen.
Volgen kan doordeweeks ook via Twitter (@mnieuwsbrief) en Facebook (/medianieuwsbrief).
Met een hartelijke groet,
Ernst-Jan Pfauth
Hoe vond je deze editie?
Ernst-Jan Pfauth & Alexander Klöpping

Wij lezen alles zodat jij alleen het belangrijkste medianieuws krijgt. Elke werkdag om 16:00 in je mailbox.

Als je deze nieuwsbrief niet meer wilt ontvangen, dan kun je je hier afmelden.
Als deze nieuwsbrief doorgestuurd is en je wilt je aanmelden, klik dan hier.
Gemaakt door Ernst-Jan Pfauth & Alexander Klöpping met Revue.