Bekijk profielpagina

De toekomst van de media? Wereldmerken en niches

Vorige week interviewde ik voor Een Podcast over Media ondernemer Derk Sauer. Hij sprak de verwachtin
De Medianieuwsbrief
De toekomst van de media? Wereldmerken en niches
Door De Medianieuwsbrief • Editie #88 • Bekijk online
Vorige week interviewde ik voor Een Podcast over Media ondernemer Derk Sauer. Hij sprak de verwachting uit dat de media over een paar jaar alleen nog uit nichepublicaties - zoals een yogasite - en wereldmerken - zoals The New York Times - bestaan. 
Alles wat daartussen zit verdwijnt. Want aan advertenties valt niet genoeg meer te verdienen en het publiek is steeds minder bereid te betalen voor algemene media. 
In De Medianieuwsbrief van deze week wil ik daar wat dieper op ingaan.

Dat was ’m voor deze week. Dank aan Maurits Martijn voor de artikeltips.
Dank aan jou voor het meelezen.
Volgen kan doordeweeks ook via Twitter (@mnieuwsbrief) en Facebook (/medianieuwsbrief).
Met een hartelijke groet,
Ernst-Jan Pfauth
Hoe vond je deze editie?
Word lid voor €5 per maand
Steun De Medianieuwsbrief en ontvang extra nieuwsbrieven.
De Medianieuwsbrief

Wij lezen alles zodat jij alleen het belangrijkste medianieuws krijgt. Elke werkdag om 16:00 in je mailbox.

Je kunt je abonnement hier beheren
Als deze nieuwsbrief doorgestuurd is en je wilt je aanmelden, klik dan hier.
Gemaakt door De Medianieuwsbrief met Revue.