Bekijk profielpagina

Je komt het maar brengen!

De Medianieuwsbrief
Je komt het maar brengen!

Bij The New York Times mogen 11 mensen de hele dag push notificaties versturen
NOS doet mee met Instant Articles
Ontzettend interessant verhaal over hoe Spotify's Discover Weekly werkt
Mediabedrijven: oeps, dat Netflix is wel erg machtig geworden
De appels en peren onder de kijkcijfers
Dat was het voor deze week. Op mijn blog staan nog een paar links die het deze week niet gehaald hebben, voor wie niets wil missen. Tot de volgende!
Ernst-Jan Pfauth
Hoe vond je deze editie?
Ernst-Jan Pfauth & Alexander Klöpping

Wij lezen alles zodat jij alleen het belangrijkste medianieuws krijgt. Elke werkdag om 16:00 in je mailbox.

Als je deze nieuwsbrief niet meer wilt ontvangen, dan kun je je hier afmelden.
Als deze nieuwsbrief doorgestuurd is en je wilt je aanmelden, klik dan hier.
Gemaakt door Ernst-Jan Pfauth & Alexander Klöpping met Revue.