Bekijk profielpagina

Zo ziet werelddominantie eruit

Waarde lezers,  Na deze nieuwsbrief ga ik er drie weken tussenuit om te trouwen en daar vervolgens go
De Medianieuwsbrief
Zo ziet werelddominantie eruit
Door De Medianieuwsbrief • Editie #92 • Bekijk online
Waarde lezers, 
Na deze nieuwsbrief ga ik er drie weken tussenuit om te trouwen en daar vervolgens goed bij stil te staan. Omdat ik De Medianieuwsbrief in de zomer van 2015 begon, voelt het door de aanstaande pauze een beetje als het einde van het tweede seizoen. 
Een seizoen waar ik met veel plezier op terugkijk. Niet alleen zijn jullie inmiddels met z'n drieduizenden, jullie sturen ook steeds vaker goede tips en interessante inzichten. 
Zo moedigde Laurens Vreekamp me aan eens uit mijn bubbel te gaan en een maand niet over de volgende drie bedrijven te schrijven: The New York Times, Facebook en Snapchat. Ga ik doen! 
En twee weken geleden stuurden jullie me tientallen mailtjes over het verschil tussen ebooks en boeken. Daar kom ik binnenkort op terug.
Maar eerst even uitrusten. 
Voor deze week een korte editie, met aandacht voor podcaststatistieken, mediavertrouwen en de mogelijke verkoop van Slack (6.000 dollar per gebruiker).
Veel dank voor het meelezen en meedenken, en tot 22 juli!

Dat was ’m voor deze week. Dank aan Sterre Sprengers voor de artikeltip. Tot over een maandje!
Met een hartelijke groet,
Ernst-Jan Pfauth
Hoe vond je deze editie?
Word lid voor €5 per maand
Steun De Medianieuwsbrief en ontvang extra nieuwsbrieven.
De Medianieuwsbrief

Wij lezen alles zodat jij alleen het belangrijkste medianieuws krijgt. Elke werkdag om 16:00 in je mailbox.

Je kunt je abonnement hier beheren
Als deze nieuwsbrief doorgestuurd is en je wilt je aanmelden, klik dan hier.
Gemaakt door De Medianieuwsbrief met Revue.